TERMENI SI CONDITII DE VANZARE – CLINIQUE
Data intrarii in vigoare : Octombrie 14, 2020
1. Prevederi Generale
1.1. Urmatorii termeni si conditii de vanzare (“Termeni si Conditii”) se aplica ofertei si vanzarii de produse prin intermediul website-ului www.clinique.ro (“Site-ul”) in Romania.
1.2. Termenii si Conditiile de Vanzare vor fi reglementate de legislatia locala in vigoare (“Legi Locale”) din Romania (“Tara”), si vor fi semnate in limba romana. Denumirea persoanei juridice care actioneaza in calitate de vanzator (“Vanzatorul”) este Estée Lauder Romania S.R.L.
1.3. Pentru a fi eligibili sa achizitioneze produse de pe Site, clientii trebuie: (a) sa aiba cel putin 18 ani sau, daca sunt minori, sa fie autorizati in mod corespunzator de reprezentantul lor legal; (b) sa fie consumatori, aceasta insemnand persoane fizice care actioneaza in scopuri straine comertului, afacerilor, meseriei si profesiei lor.
1.4. Inainte de a plasa o comanda a unui produs prin intermediul Site-ului sau al Serviciului Clienti, clientii vor fi obligati sa accepte in mod expres aceste Conditii de Vanzare. Clientii pot salva sau tipari aceste Conditii de Vanzare, care sunt de asemenea disponibile in orice moment pe Site. Aceste Conditii de Vanzare pot fi modificare in orice moment.
1.5 Conditiile de Vanzare aplicabile unei comenzi vor fi cele publicate pe Site la data la care clientul plaseaza o comanda. In conformitate cu legile aplicabile referitoare la semnatura electronica, plasarea unei comenzi asa cum este detaliat mai jos va fi considerata semnare electronica si dovada comenzii si a sumei datorate.
1.6. Prin bifarea casetelor respective in timpul proceselor de comanda sau inregistrare a contului pe Site, recunoasteti ca ati citit, inteles si acceptat, fara limitare sau calificare, aceste Conditii de Vanzare, precum si Termenii si Conditiile de Utilizare si Politica noastra de Confidentialitate
1.7. Prin bifarea casetelor respective in timpul proceselor de comanda sau inregistrare a contului pe Site, recunoasteti ca ati citit, inteles si acceptat, fara limitare sau calificare, aceste Conditii de Vanzare, precum si Termenii si Conditiile de Utilizare si Politica noastra de Confidentialitate
2. Produse
2.1. Informatiile despre produse sunt disponibile pe Site si sunt furnizate in conformitate cu Legile Locale.
2.2. Vom trata cu toata atentia profesionala rezonabila pentru a ne asigura ca toate detaliile, descrierile, imaginile produselor care apar pe Site sunt corecte in momentul in care informatiile relevante au fost introduse in sistem; totusi, in masura permisa de legea aplicabila, nu garantam ca toate detaliile, descrierile, imaginile produselor mentionate sunt in totalitate exacte, complete, fiabile, actuale sau fara erori.
2.3. Produsele descrise pe Site, si orice esantioane ale acestora pe care le putem furniza clientului, sunt destinate numai pentru uz personal. Clientii nu pot vinde sau revinde niciunul dintre aceste produse sau esantioane ale acestora. Ne rezervam dreptul, cu sau fara notificare, de a anula sau reduce cantitatea oricaror produse sau esantioane care urmeaza a fi livrate clientului, care pot duce la incalcarea acestor Termeni si Conditii.
3. Preturi
3.1. Toate preturile indicate pentru produsele disponibile prin intermediul Site-ului includ TVA la cotele actuale si sunt exprimate in moneda locala. Taxele de livrare sunt afisate clientului inainte de finalizarea unei comenzi si vor fi adaugate la pretul produselor si sunt indicate separat pe formularul de comanda. Pentru informatii suplimentare, va rugam sa vizitati sectiunea Livrare a Site-ului.
3.2. Verificam in mod regulat daca toate preturile afisate pe Site sunt corecte, totusi, nu putem garanta absenta erorilor. In cazul in care este detectata o eroare evidenta in pretul unui produs, vom oferi clientului posibilitatea de a achizitiona produsul la pretul corect sau de a anula comanda.
3.3. Preturile pot fi modificate in orice moment. Preturile aplicabile vor fi cele publicate pe Site la data plasarii unei comenzi de catre client.
4. Plasarea unei comenzi
4.1. Clientul poate naviga liber pe Site fara a fi obligat sa plaseze o comanda. Daca clientul alege sa faca acest lucru, clientul va fi ghidat in procesul de plasare a unei comenzi printr-o serie de instructiuni simple pe Site sau prin Serviciul Clienti.
4.2. Pentru a plasa o comanda, clientul trebuie sa introduca cantitatea de produs pe care doreste sa o achizitioneze (pana la cinci (5) din orice produs), cu o achizitie maxima de 6000 LEI per client si/sau 14 produse per comanda. În plus, trebuie să limităm și comenzile la cel mult trei (3) comenzi per client pe zi.
4.3. Clientul poate da clic pe “Adauga in cos” pentru a plasa produsul selectat in cantitatea dorita in “Cosul de Cumparaturi”. Clientul poate decide sa continue cumparaturile pentru alte produse si sa le adauge in Cosul de Cumparaturi sau sa efectueze finalizarea dand clic pe butonul “Finalizare Comanda”. In orice moment, in timpul cumparaturilor, clientul poate revizui produsele din Cosul de Cumparaturi dand clic pe pictograma care simbolizeaza un cos de cumparaturi, in zona de antent de pe fiecare pagina. Clientul poate elimina produsele din Cosul sau de Cumparaturi dand clic pe pictograma de eliminare din dreptul produsului respectiv, in Cosul de Cumparaturi. Clientul poate salva un produs ca favorit, dand clic pe “Adauga in Wishlist” sub denumirea produsului. Produsul va fi apoi mutat in sectiunea preferata a clientului din “Contul meu”. Pentru a accesa preferintele clientului de pe orice computer, clientul trebuie sa se inregistreze sau sa se autentifice cu contul sau.
4.4. Clientul trebuie sa urmeze instructiunile de pe ecran pentru a continua procesul de finalizare pe Site. Clientul poate corecta intotdeauna orice eroare in datele introduse de acesta, poate modifica continutul Cosului de Cumparaturi, adaugand sau eliminand unul sau mai multe produse din Cosul de Cumparaturi, sau poate sa anuleze intreaga comanda in timpul finalizarii inainte de a trimite comanda. Inainte de a inainta o comanda pe Site, clientul va avea ocazia de a verifica si edita toate detaliile pentru comanda sa, inclusiv informatiile de facturare si expediere, inainte de a confirma achizitia. In plus, clientul trebuie sa recunoasca si sa declare ca a citit toate instructiunile furnizate in timpul procesului de finalizare si accepta in totalitate aceste Conditii de Vanzare, printr-o actiune de confirmare pe Site (de exemplu, bifand o caseta). Clientul plaseaza o cerere de comanda pentru produse prin intermediul Site-ului dand clic pe butonul “Trimite Comanda” la sfarsitul procesului de comanda.
4.5. Dupa ce o comanda a fost trimisa, va fi afisata o pagina de confirmare de inregistrare a comenzii, iar clientul va primi in scurt timp si un email care confirma plasarea acesteia. In conformitate cu prevederile Legilor Locale, email-ul care confirma primirea comenzii contine un rezumat al Termenilor si Conditiilor, informatii despre caracteristicile esentiale ale produselor achizitionate, o indicatie detaliata a pretului si a mijloacelor de plata, informatii despre taxele de livrare, informatii despre conditiile si metodele de exercitare a dreptului de retragere, adresa la care pot fi adresate reclamatii, informatii despre serviciile de asistenta si garantiile comerciale existente.
4.6. In cazul in care confirmarea comenzii nu ajunge in termen de 24 de ore de la trimitere, clientul ne poate contacta la 0372 737373 sau la customerservice@ro.clinique.com pentru asistenta.
4.7. In cazul in care clientii au intrebari sau nelamuriri atunci cand plaseaza o comanda sau daca doresc sa intrebe despre o comanda plasata anterior, ne pot contacta la 0372 737373 sau prin email la urmatoarea adresa customerservice@ro.clinique.com. Pentru servicii mai rapide, clientii sunt invitati sa pastreze numarul de comanda disponibil.
5. Serviciul de Impachetare Cadouri
5.1. Intotdeauna acordam o atentie speciala comenzilor. Vom fi incantati sa cream un frumos pachet cadou. Vom asigura Serviciul de Ambalare Cadouri dupa selectarea si acceptarea de catre clienti a costului suplimentar afisat pe Site.
5.2. In cazul in care clientul doreste impachetarea comenzii cu ambalaj cadou, pur si simplu trebuie sa dea clic pe „Optiuni De Cadou” in pasul de Livrare al procesului de comanda online.
5.3. In cazul in care o cerere de comanda cu “Ambalaj Cadou” include mai mult de un produs, vom crea un pachet cadou pentru toate.
6. Coduri de Oferta
6.1. Pentru a beneficia de conditiile unei oferte, clientii trebuie sa completeze codul primit in caseta “Cod de Oferta” in timpul procesului de finalizare a comenzii online. Codurile de oferta sunt sensibile, continand litere mari sau mici, si trebuie introduse exact asa cum au fost furnizate.
6.2. Atunci cand un cod de oferta este acceptat, oferta va fi afisata in pasul de Verificare al procesului de comanda online.
6.3. Se poate utiliza doar un cod de oferta per comanda.
7. Optiuni de Plata
7.1. Clientii pot achita produsele alegand una dintre urmatoarele metode de plata:
(a) Rambus – plata in numerar, la livrare;
(b) Online, prin procesatorul de plati PayU. Pentru plati sunt acceptate urmatoarele carduri de Credit/Debit/Preplatite:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- Maestro.
7.2. Nu acceptam carduri de credit cu adrese de facturare in afara Romaniei.
7.3. Pentru securitatea clientului, numele si adresa de facturare a clientului trebuie sa corespunda cu cea a cardului de credit utilizat pentru plata. Ne rezervam dreptul de a anula orice comanda care nu corespunde acestor criterii.
7.4. Toti detinatorii de card de credit sunt supusi verificarilor de validare si autorizare de catre emitentul cardului de credit. Daca emitentul cardului de plata al clientului refuza sau nu autorizeaza, din orice motiv, plata catre noi, fie in avans sau ulterior platii, nu vom fi responsabili pentru nicio intarziere sau nelivrare.
7.5. Cardul folosit de dvs. la plata online va fi taxat cu pretul de achizitie aplicabil in acel moment. Prin trimiterea comenzii dvs. pe Site, ne autorizati in mod expres sa transmitem si sa obtinem informatii despre dvs. catre sau de la Procesatorul nostru de Plati Online, inclusiv adresa de facturare, adresa de livrare, numarul de telefon, adresa de email si numele dvs., pentru a va confirma identitatea, pentru a valida utilizarea online a cardului folosit de dvs. la plata, pentru a efectua verificari in scop de anti-frauda si pentru a autoriza plata online de la banca emitenta a cardului dvs.
8. Informatii Privind Comanda
8.1. In conformitate cu OUG nr. 34/2014, produsele vor fi livrate in termen de 30 (treizeci) de zile de la data plasarii comenzii de catre client. Pentru orice informatii de livrare clientii ne pot contacta la 0372 737373 sau prin email la urmatoarea adresa: customerservice@ro.clinique.com.
8.2. Clientii pot verifica starea comenzilor lor cele mai recente vizitand pagina Istoricul Comenzilor in Contul Meu. Acesta este cel mai simplu si cel mai rapid mod de a obtine cele mai actuale informatii cu privire la comenzile clientilor.
8.3. Pentru a accesa Istoricul Comenzilor, clientul va fi obligat sa se autentifice cu adresa de email si parola. Dupa autentificare, clientul va vedea un sumar al comenzilor plasate pana la data respectiva, de unde acesta va putea accesa pagina de informatii detaliate despre fiecare comanda in parte.
8.4. Ocazional, comenzile sau parti ale unei comenzi sunt anulate de sistemul nostru din diverse motive, precum:
- Desi luam toate masurile profesionale pentru a ne asigura ca articolele indisponibile sunt clar identificate ca atare pe Site; exista posibilitatea ca unul sau mai multe articole sa nu mai fie disponibile;
- Plata Online, prin PayU, a fost esuata;
- Adresa furnizata este incompleta/incorecta/inexistenta, iar livrarea nu se poate efectua;
- A fost plasata o comanda dubla
- Comanda a fost anulata ca urmare a solicitarii clientului.
8.5. Daca o comanda este anulata din motive independente de client, acesta va primi un email prin intermediul caruia i se va explica motivul anularii. Clientii nu vor fi taxati pentru nicio comanda anulata. Pentru intrebari cu privire la o comanda anulata, clientul ne poate contacta telefonic, la 0372 737373, sau prin email, la mailto:customerservice@ro.clinique.com.
9. Livrare
9.1. Comenzile sunt procesate si livrate numai in zile lucratoare (de Luni pana Vineri, cu exceptia sarbatorilor legale). Comenzile plasate Sambata si Duminica vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.
9.2. Nu putem procesa comenzi catre o adresa la o Casuta Postala.
9.3. Taxele de livrare vor fi suportate de client si sunt indicate separat pe formularul de comanda si in avizul de expeditie. Nu exista taxe de livrare pentru cumparaturi peste suma pe care o putem afisa pe Site.
9.4. 9.4. In conformitate cu OUG nr. 34/2014, produsele vor fi livrate in termen de 30 (treizeci) de zile din ziua urmatoare celei in care comanda a fost plasata de catre client, cu exceptia cazului in care notificam clientul, inclusiv prin email, in acelasi termen, ca produsele comandate sunt indisponibile, inclusiv temporar indisponibile.
10. Drept de Retragere
10.1. Ne angajam sa oferim clientilor cele mai bune produse cosmetice disponibile. In cazul in care clientul simte ca produsele pe care le-a primit de la noi nu corespund acestei asteptari, conform Art. 9 (1) din OUG nr. 34/2014, clientul are dreptul sa se retraga din contract, fara a specifica vreun motiv, in termen de paisprezece (14) zile calendaristice de la data la care produsele au fost primite.
10.2. Perioada de retragere este de paisprezece zile de la data la care dvs. sau o terta parte pe care ati desemnat-o si care nu este curierul, ati primit produsele. Pentru contractele care acopera comanda a mai multor produse care urmeaza sa fie livrate separat, perioada de retragere este de paisprezece zile de la data la care dvs. sau o terta parte pe care ati desemnat-o si care nu este curierul, ati primit ultimul articol din acea comanda.
Totusi, acest drept de retragere nu se aplica produselor care au fost personalizate, cu exceptia defectelor la produse sau a livrarii incomplete sau incorecte. Daca un produs personalizat este livrat deteriorat sau este defect, clientii trebuie sa contacteze imediat la mailto:customerservice@ro.clinique.com sau la 0372 737373.
10.3. Notificarea intentiei clientului de a exercita dreptul de retragere se poate face prin transmiterea unui email la mailto:customerservice@ro.clinique.com cu detalii ale comenzii clientului, inclusiv numarul de comanda al clientului si descrierea produselor care sunt returnate. Puteti, dar nu este obligatoriu, sa utilizati modelul de formular de retur primit impreuna cu produsele comandate. Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient sa ne furnizati declaratia dvs. informandu-ne ca doriti sa va exercitati dreptul de retragere inainte de data de expirare a perioadei de retragere. In ambalajul comenzii, clientul va gasi un aviz de expediere cu detalii despre comanda impreuna cu detalii despre procedura noastra de returnare. Daca produsele listate in avizul de expediere nu corespund cu cele continute in livrarea dvs., clientul ne va notifica imediat sunand la 0372 737373.
10.4. Serviciul nostru pentru Clienti va emite apoi catre client un numar de inregistrare si o confirmare prin email. Clientul este invitat sa pastreze o nota a numarului sau de inregistrare pentru a se putea adresa pe viitor catre Serviciul Clienti cu privire la acest aspect.
10.5. In cazul in care clientul returneaza produsele din alte motive decat cele privind defecte ale produselor, sau livrare incompleta sau incorecta, acesta va fi obligat sa se ocupe de si sa achite returnarea produselor catre noi.
10.6. In urma exercitarii dreptului de retragere, ne angajam sa rambursam catre client pretul integral al produselor in termen de paisprezece (14) de zile calendaristice de la data primirii retragerii, cu conditia ca acestea sa fie trimise inapoi neutilizate si nedeteriorate, cat mai curand posibil si nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii declaratiei dvs. de retragere, si sa primim dovada de trimitere inapoi inainte de rambursare. Putem refuza rambursarea pana cand vom primi coletul returnat sau pana cand veti furniza dovada faptului ca ati predat coletul retur curierului, oricare intervine mai intai. Rambursarile vor fi efectuate numai in functie de metoda de plata aleasa de client la plasarea comenzii online. Vom trimite catre client un email de notificare imediat ce rambursarea a fost efectuata.
10.7. Se recomanda cu insistenta ca pachetul sa fie trimis printr-un serviciul inregistrat de livrare (unul care necesita o semnatura la primire).
11. Lipsa de Conformitate
11.1. In cazul lipsei de conformitate a produselor conform Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora (“Legea nr. 449/2003”), se vor aplica garantiile legale stabilite de Art. 10 din Legea nr. 449/2003. Clientul are dreptul sa primeasca produsele aduse la conformitate gratuit prin reparatie sau inlocuire. In cazul in care unul din remediile de mai sus nu este posibil, clientul este indreptatit la o reducere corespunzatoare a pretului produselor, sau anularea contractului. Clientul renunta la aceste drepturi daca nu reuseste sa ne notifice lipsa de conformitate intr-o perioada rezonabila, dupa ce clientul a detectat aceasta lipsa de conformitate. Ne asumam raspunderea atunci cand lipsa de conformitate devine aparenta in termen de doi (2) ani de la livrarea produselor.
12. Legea Aplicabila si Jurisdictia
12.1. Aceste Conditii de Vanzare sunt guvernate de legea din Romania si trebuie interpretate in conformitate cu Legile Locale relevante, asa cum este definit mai sus in Sectiunea 1.3.
12.2. Orice litigii aparute din interpretarea, valabilitatea si/sau executarea acestor Termeni si Conditii vor fi supuse jurisdictiei obligatorii a instantei competente a locului de resedinta sau de domiciliu al clientului.
13. Contacte/p>
13.1. 13.1. Pentru orice informatii si asistenta cu privire la produsele si metodele de cumparare prin intermediul Site-ului, clientul ne poate contacta prin email la mailto:customerservice@ro.clinique.com sau telefonic, la 0372737373.
14. Reclamatii
In caz de reclamatie cu privire la achizitia dvs. online, ne puteti contacta la 0372737373 sau la mailto:customerservice@ro.clinique.com.
In conformitate cu Regulamentul UE nr.524/2013 privind solutionarea disputelor online pentru litigiile consumatorilor, puteti, de asemenea, sa inaintati disputele prin intermediul platformei online a Comisiei UE disponibila la:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor - Directia de Solutionare Alternativa a Litigiilor
Blvd. Aviatorilor nr.72
Bucuresti, 011865
Romania
Adresa de email: dsal@anpc.ro
Website: http://www.anpc.gov.ro/categorie/1271/sal
Telefon: +4 021 312 1275
Fax: +4 021 314 3462