PROGRAMUL DE LOIALITATE CLINIQUE SMART REWARDS ROMANIA: FAQS
Ultima actualizare: 22 iunie 2020
- Ce este Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?
- Cum ma inscriu in Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ? Costa ceva ?
- Cine este eligibil sa se inscrie in Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?
- Cu ce trebuie sa fiti de acord pentru a va inscrie in Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?
- Ce termeni guverneaza Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?
- Cum functioneaza Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?
- Cum castig puncte ?
- De ce au disparut punctele mele ?
- Cum pot verifica starea contului meu si cum pot urmari punctele mele online?
- Cat timp dureaza ca achizitiile mele sa acumuleze puncte in contul meu ?
- Ce se intampla cu beneficiile si/sau punctele mele din Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania daca returnez un produs sau daca o comanda este anulata ?
- Cum obtin beneficii ?
- Pot returna un produs pe care l-am primit ca recompensa de la Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania sau sa-l schimb cu bani ?
- Punctele si beneficiile pentru punctele mele expira ?
- Calitatea mea de membru in Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania va expira vreodata ?
- Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania poate inceta ?
- Calitatea mea de membru al Programului de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania poate inceta ?
- Ce se intampla cu orice recompense pe care le-am castigat daca calitatea mea de membru al Programului de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania inceteaza sau expira ?
- Cum inceteaza calitatea mea de membru al Programului de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania daca nu mai doresc sa particip ?
- Cum actualizez, modific sau retrag informatiile contului meu ?
- Ce fac daca cred ca o achizitie sau o alta activitate a Programului de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania nu a fost creditata corect in contul meu ?
- Ce fac daca imi uit parola ?
- Pot imparti contul meu si/sau punctele si beneficiile Clinique Smart Rewards cu altcineva ?
- Punctele si beneficiile mele au vreo valoare in numerar ?
- Cum gestionez comunicarile mele Clinique ?
Ce este Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?
Daca va place pielea stralucitoare si machiajul irezistibil, Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania este o modalitate de a va bucura mai mult de ceea ce va place. Cu cat colectati mai multe puncte, cu atat primiti mai multe recompense — cadouri exclusive, beneficii si experiente potrivite pentru pielea dvs., nevoile dvs., dorintele inimii dvs.
Cum ma inscriu in Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ? Costa ceva ?
Va puteti inscrie in Clinique Smart Rewards inregistrandu-va pe www.clinique.ro si urmand indicatiile de inregistrare. Pentru a va inregistra, trebuie sa furnizati prenumele, numele, telefonul mobil, email-ul, data nasterii (ziua & luna), adresa de livrare si sa creati o parola. Nu va costa nimic sa va inscrieti.
Cine este eligibil sa se inscrie in Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?
Programul Clinique Smart Rewards este disponibil pentru persoanele care sunt rezidenti legali romani si cu varsta de cel putin 18 ani sau mai mari si care furnizeaza si mentin o adresa de email valabila. Persoanele sub 18 ani trebuie sa obtina consimtamantul parintilor sau al tutorelui legal pentru a se inscrie in Program. Angajatii Estée Lauder Romania SRL sunt eligibili pentru a dobandi calitatea de membru numai pentru uz personal, dar pot fi exclusi de la anumite beneficii ale programului.
Cu ce trebuie sa fiti de acord pentru a va inscrie in Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?
Devenind membru al programului Clinique Smart Rewards, sunteti de acord cu faptul ca asi citit, inteles si sunteti de acord sa fiti obligati de Termenii si Conditiile Programului si de termenii Politicii noastre de Confidentialitate, Termenii si Conditiile website-ului si de orice schimbari sau modificari pe care le putem face.
Cum functioneaza Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?
Clinique Smart Rewards este un program de loialitate din Romania care rasplateste clientii pentru achizitionarea produselor Clinique si participarea la anumite experiente pre-definite de brand. Este un program care se bazeaza pe puncte, fiind determinat de numarul de puncte pe care un membru le-a castigat intr-un singur an pentru achizitii eligibile.
Membrii Clinique Smart Rewards primesc 1 punct pentru fiecare 1 leu cheltuit (inclusiv TVA) la cumparaturi eligibile pe clinique.ro.
Punctele sunt valabile timp de un an, de la 1 septembrie pana la 31 august. Cu toate acestea, indiferent de data la care ati aderat la Program, la 1 septembrie a fiecarui an, punctele dvs. se reseteaza la zero si incepeti sa acumulati noi puncte, beneficii si sa deblocati noi recompense. Dupa ce castigati un anumit numar / nivel de puncte, puteti fi eligibil pentru anumite recompense aplicabile acelui numar de puncte, recompense care pot fi modificate din cand in cand si pot fi oferite in mod limitat. Achizitiile eligibile pentru a castiga puncte vor fi postate pe Site sau pot fi publicate prin intermediul altor mijloace (de exemplu, in magazin, in comunicatii de marketing, social media, etc.).
La diferite niveluri de puncte, veti putea solicita punctele dvs. pentru recompense care pot fi utilizate impreuna cu o achizitie de pe clinique.ro. Aceste recompense se bazeaza pe numarul total de puncte acumulate intr-un singur an, asa cum sunt listate mai jos. Puteti solicita o recompensa per tranzactie pe clinique.ro. Trebuie sa solicitati punctele disponibile inainte de 1 septembrie, sau recompensele disponibile vor expira. La 1 septembrie a fiecarui an, punctele dvs. se reseteaza la 0 si incepeti sa acumulati noi puncte si sa obtineti noi recompense.
Punctele dvs. pot fi solicitate pe clinique.ro la finalizarea achizitiei. Veti gasi recompensele eligibile pentru dvs. listate in contul dvs. personal. Recompensele pot fi solicitate numai atunci cand faceti o achizitie pe clonique.ro. Pentru a folosi beneficiile trebuie sa va conectati la contul dvs.
Cum castig puncte ?
Pentru a castiga puncte, trebuie sa va inscrieti in Clinique Smart Rewards.
De asemenea trebuie: sa fiti conectat la contul dvs. online pe clinique.ro in momentul achizitiei. Daca nu sunteti membru Clinique Smart Rewards in momentul achizitiei, trebuie sa va inscrieti pe clinique.ro in termen de 15 zile de la data achizitiei, folosind aceeasi adresa de email pe care ati furnizat-o la data achizitiei, pentru a fi eligibil sa castigati puncte pentru acea achizitie.
Membrii Clinique Smart Rewards primesc 1 punct pentru fiecare 1 leu cheltuit (inclusiv TVA) la achizitii eligibile pe clinique.ro*. Achizitiile eligibile includ marfuri la preturi obisnuite si exclud Cardurile eGift, taxele de stat, reducerile, taxele de transport si livrare si/sau alte taxe excluse specificate de noi din cand in cand.
* Toate punctele sunt in asteptare pana la expedierea comenzii dvs., moment in care sunt complet exigibile.
De ce au disparut punctele mele ?
Cand solicitati punctele pentru recompense la produse, punctele disponibile din contul dvs. vor scadea in functie de numarul de puncte pe care le-ati solicitat.
Punctele sunt valabile timp de un an de la 1 septembrie pana la 31 august. Cu toate acestea, indiferent de data la care ati aderat la Program, la 1 septembrie a fiecarui an, punctele dvs. disponibile expira si se reseteaza la zero, iar dvs. incepeti sa acumulati noi puncte pentru a solicita noi recompense.
Cum pot verifica starea contului meu si cum pot urmari punctele mele online?
Ce se intampla cu beneficiile si/sau punctele mele din Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania daca returnez un produs sau daca o comanda este anulata ?
Orice produs care este returnat sau orice comanda care este anulata va inapoia punctele pe care le-ati primit pentru acea achizitie.
Daca se constata ca o comanda este obtinuta prin intermediul unei activitati frauduloase sau de alta natura care incalca Termenii si Conditiile Clinique Smart Rewards, acele puncte, daca este cazul, vor fi de asemenea inapoiate.
Cum obtin beneficii ?
Ofertele si recompensele dvs. Clinique Smart Rewards pot fi solicitate pe clinique.ro la finalizarea achizitiei dvs. Veti gasi recompensele dvs. eligibile listate in contul dvs. personal.
Recompensele pot fi solicitate numai atunci cand efectuati o achizitie pe clinique.ro cu exceptia evenimentelor speciale online, a evenimentelor pentru membri in magazin, si a evenimentelor pentru membrii VIP. Trebuie sa va fiti conectat la contul dvs. Clinique Smart Rewards pentru a folosi beneficiile.
Pot returna un produs pe care l-am primit ca recompensa de la Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania sau sa-l schimb cu bani ?
Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania poate inceta ?
Da. Putem, la discretia noastra, sa anulam, sa modificam, sa restrictionam sau sa incetam Clinique Smart Rewards sau orice aspect sau caracteristica a acestui program de loialitate in orice moment, fara notificare prealabila, chiar daca aceste modificari pot afecta valoarea punctelor si beneficiilor deja acumulate sau castigate si/sau capacitatea de a solicita punctele si beneficiile acumulate.
Calitatea mea de membru al Programului de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania poate inceta ?
Cum inceteaza calitatea mea de membru al Programului de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania daca nu mai doresc sa particip ?
Ce fac daca cred ca o achizitie sau o alta activitate a Programului de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania nu a fost creditata corect in contul meu ?
Punctele si beneficiile mele au vreo valoare in numerar ?
Nu. Punctele si beneficiile obtinute prin intermediul Clinique Smart Rewards nu au nicio valoare in numerar, nu sunt transferabile, si nu aveti drepturi de proprietate asupra punctelor si beneficiilor. Produsele primite ca si recompense Clinique Smart Rewards nu pot fi returnate sau schimbate cu bani sau cu alte produse sau puncte.
Cum gestionez comunicarile mele Clinique ?
Va puteti gestiona preferintele de marketing in contul dvs. pe clinique.ro si de pe link-ul din partea de jos a fiecaruia dintre email-urile noastre de marketing. Comunicarile prin email de la Clinique va ofera noutati despre cele mai recente aspecte, lansari, recomandari, tendinte, oferte si multe altele. In orice situatie in care renuntati sa primiti email-uri de marketing de la Clinique, veti continua sa primiti email-uri privind tranzactiile legate de contul dvs. Clinique Smart Rewards.
Mai aveti intrebari ? Va rugam sa contactati Serviciul Clienti, transmitand un email la customerservice@ro.clinique.com sau apeland la 0372 737373.