PROGRAMUL DE LOIALITATE CLINIQUE SMART REWARDS ROMANIA: FAQS

Ultima actualizare: 22 iunie 2020

Ce este Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?

Daca va place pielea stralucitoare si machiajul irezistibil, Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania este o modalitate de a va bucura mai mult de ceea ce va place. Cu cat colectati mai multe puncte, cu atat primiti mai multe recompense — cadouri exclusive, beneficii si experiente potrivite pentru pielea dvs., nevoile dvs., dorintele inimii dvs.

back to top

Cum ma inscriu in Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ? Costa ceva ?

Va puteti inscrie in Clinique Smart Rewards inregistrandu-va pe www.clinique.ro si urmand indicatiile de inregistrare. Pentru a va inregistra, trebuie sa furnizati prenumele, numele, telefonul mobil, email-ul, data nasterii (ziua & luna), adresa de livrare si sa creati o parola. Nu va costa nimic sa va inscrieti.

back to top

Cine este eligibil sa se inscrie in Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?

Programul Clinique Smart Rewards este disponibil pentru persoanele care sunt rezidenti legali romani si cu varsta de cel putin 18 ani sau mai mari si care furnizeaza si mentin o adresa de email valabila. Persoanele sub 18 ani trebuie sa obtina consimtamantul parintilor sau al tutorelui legal pentru a se inscrie in Program. Angajatii Estée Lauder Romania SRL sunt eligibili pentru a dobandi calitatea de membru numai pentru uz personal, dar pot fi exclusi de la anumite beneficii ale programului.

back to top

Cu ce trebuie sa fiti de acord pentru a va inscrie in Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?

Devenind membru al programului Clinique Smart Rewards, sunteti de acord cu faptul ca asi citit, inteles si sunteti de acord sa fiti obligati de Termenii si Conditiile Programului si de termenii Politicii noastre de Confidentialitate, Termenii si Conditiile website-ului si de orice schimbari sau modificari pe care le putem face.

back to top

Ce termeni guverneaza Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?

Va rugam sa consultati Clinique Smart Rewards: Termeni & Conditii de Participare pentru lista completa a conditiilor programului.

back to top

Cum functioneaza Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania ?

Clinique Smart Rewards este un program de loialitate din Romania care rasplateste clientii pentru achizitionarea produselor Clinique si participarea la anumite experiente pre-definite de brand. Este un program care se bazeaza pe puncte, fiind determinat de numarul de puncte pe care un membru le-a castigat intr-un singur an pentru achizitii eligibile.

Membrii Clinique Smart Rewards primesc 1 punct pentru fiecare 1 leu cheltuit (inclusiv TVA) la cumparaturi eligibile pe clinique.ro.

Punctele sunt valabile timp de un an, de la 1 septembrie pana la 31 august. Cu toate acestea, indiferent de data la care ati aderat la Program, la 1 septembrie a fiecarui an, punctele dvs. se reseteaza la zero si incepeti sa acumulati noi puncte, beneficii si sa deblocati noi recompense. Dupa ce castigati un anumit numar / nivel de puncte, puteti fi eligibil pentru anumite recompense aplicabile acelui numar de puncte, recompense care pot fi modificate din cand in cand si pot fi oferite in mod limitat. Achizitiile eligibile pentru a castiga puncte vor fi postate pe Site sau pot fi publicate prin intermediul altor mijloace (de exemplu, in magazin, in comunicatii de marketing, social media, etc.).

La diferite niveluri de puncte, veti putea solicita punctele dvs. pentru recompense care pot fi utilizate impreuna cu o achizitie de pe clinique.ro. Aceste recompense se bazeaza pe numarul total de puncte acumulate intr-un singur an, asa cum sunt listate mai jos. Puteti solicita o recompensa per tranzactie pe clinique.ro. Trebuie sa solicitati punctele disponibile inainte de 1 septembrie, sau recompensele disponibile vor expira. La 1 septembrie a fiecarui an, punctele dvs. se reseteaza la 0 si incepeti sa acumulati noi puncte si sa obtineti noi recompense.

Punctele dvs. pot fi solicitate pe clinique.ro la finalizarea achizitiei. Veti gasi recompensele eligibile pentru dvs. listate in contul dvs. personal. Recompensele pot fi solicitate numai atunci cand faceti o achizitie pe clonique.ro. Pentru a folosi beneficiile trebuie sa va conectati la contul dvs.

back to top

Cum castig puncte ?

Pentru a castiga puncte, trebuie sa va inscrieti in Clinique Smart Rewards.

De asemenea trebuie: sa fiti conectat la contul dvs. online pe clinique.ro in momentul achizitiei. Daca nu sunteti membru Clinique Smart Rewards in momentul achizitiei, trebuie sa va inscrieti pe clinique.ro in termen de 15 zile de la data achizitiei, folosind aceeasi adresa de email pe care ati furnizat-o la data achizitiei, pentru a fi eligibil sa castigati puncte pentru acea achizitie.

Membrii Clinique Smart Rewards primesc 1 punct pentru fiecare 1 leu cheltuit (inclusiv TVA) la achizitii eligibile pe clinique.ro*. Achizitiile eligibile includ marfuri la preturi obisnuite si exclud Cardurile eGift, taxele de stat, reducerile, taxele de transport si livrare si/sau alte taxe excluse specificate de noi din cand in cand.

* Toate punctele sunt in asteptare pana la expedierea comenzii dvs., moment in care sunt complet exigibile.

back to top

De ce au disparut punctele mele ?

Cand solicitati punctele pentru recompense la produse, punctele disponibile din contul dvs. vor scadea in functie de numarul de puncte pe care le-ati solicitat.

Punctele sunt valabile timp de un an de la 1 septembrie pana la 31 august. Cu toate acestea, indiferent de data la care ati aderat la Program, la 1 septembrie a fiecarui an, punctele dvs. disponibile expira si se reseteaza la zero, iar dvs. incepeti sa acumulati noi puncte pentru a solicita noi recompense.

back to top

Cum pot verifica starea contului meu si cum pot urmari punctele mele online?

Puteti verifica starea contului dvs. Clinique Smart Rewards accesand contul dvs. online pe clinique.ro unde puteti urmari punctele curente si beneficiile disponibile. Toate punctele sunt in asteptare pana la expedierea comenzii dvs., data la care sunt complet exigibile.

back to top

Cat timp dureaza ca achizitiile mele sa acumuleze puncte in contul meu ?

Poate dura pana la 15 zile din momentul in care comanda dvs. este expediata, sau din momentul in care este validata chitanta in magazinul dvs. pentru puncte privind achizitii eligibile, pentru a fi postate in contul dvs.

back to top

Ce se intampla cu beneficiile si/sau punctele mele din Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania daca returnez un produs sau daca o comanda este anulata ?

Orice produs care este returnat sau orice comanda care este anulata va inapoia punctele pe care le-ati primit pentru acea achizitie.

Daca se constata ca o comanda este obtinuta prin intermediul unei activitati frauduloase sau de alta natura care incalca Termenii si Conditiile Clinique Smart Rewards, acele puncte, daca este cazul, vor fi de asemenea inapoiate.

back to top

Cum obtin beneficii ?

Ofertele si recompensele dvs. Clinique Smart Rewards pot fi solicitate pe clinique.ro la finalizarea achizitiei dvs. Veti gasi recompensele dvs. eligibile listate in contul dvs. personal.

Recompensele pot fi solicitate numai atunci cand efectuati o achizitie pe clinique.ro cu exceptia evenimentelor speciale online, a evenimentelor pentru membri in magazin, si a evenimentelor pentru membrii VIP. Trebuie sa va fiti conectat la contul dvs. Clinique Smart Rewards pentru a folosi beneficiile.

back to top

Pot returna un produs pe care l-am primit ca recompensa de la Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania sau sa-l schimb cu bani ?

Nu. Produsele primite ca si recompensa (de exemplu, cadou pentru ziua de nastere, produse gratuite de dimensiuni normale, etc.) prin intermediul Clinique Smart Rewards nu pot fi returnate sau schimbate cu bani sau cu orice alte produse sau puncte.

back to top

Punctele si beneficiile pentru punctele mele expira ?

Da. Punctele expira la 1 septembrie a fiecarui an, data la care acestea se reseteaza la zero. Trebuie sa solicitati punctele dvs. disponibile inainte de 1 septembrie, sau punctele eligibile si recompensele produselor vor expira.

back to top

Calitatea mea de membru in Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania va expira vreodata ?

Calitatea de membru va expira daca un membru nu a solicitat sau nu a efectuat o achizitie pentru o perioada de 36 de luni sau mai mult.

back to top

Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania poate inceta ?

Da. Putem, la discretia noastra, sa anulam, sa modificam, sa restrictionam sau sa incetam Clinique Smart Rewards sau orice aspect sau caracteristica a acestui program de loialitate in orice moment, fara notificare prealabila, chiar daca aceste modificari pot afecta valoarea punctelor si beneficiilor deja acumulate sau castigate si/sau capacitatea de a solicita punctele si beneficiile acumulate.

back to top

Calitatea mea de membru al Programului de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania poate inceta ?

Clinique, la propria sa discretie, poate exclude orice membru, din orice motiv, inclusiv, dar nu limitat la, orice nerespectare a Termenilor si Conditiilor Clinique Smart Rewards si/sau a Termenilor si Conditiilor website-ului nostru.

back to top

Ce se intampla cu orice recompense pe care le-am castigat daca calitatea mea de membru al Programului de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania inceteaza sau expira ?

Daca calitatea dvs. de membru inceteaza sau expira, punctele si beneficiile din contul dvs. vor inceta automat.

back to top

Cum inceteaza calitatea mea de membru al Programului de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania daca nu mai doresc sa particip ?

Daca decideti faptul ca nu mai doriti sa faceti parte din Clinique Smart Rewards, puteti renunta contactandu-ne la 0372 737373 sau prin transmiterea unui email catre noi la customerservice@ro.clinique.com.

back to top

Cum actualizez, modific sau retrag informatiile contului meu ?

Va puteti actualiza informatiile vizitand contul dvs. online pe clinique.ro sau contactand Serviciul nostru pentru Clienti.

back to top

Ce fac daca cred ca o achizitie sau o alta activitate a Programului de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania nu a fost creditata corect in contul meu ?

Daca aveti intrebari legate de contul dvs. de membru, va rugam sa contactati Serviciul Clienti sau sa ne sunati la 0372 737373. Comunicarea trebuie sa aiba loc in termen de 30 de zile de la data achizitiei.

back to top

Ce fac daca imi uit parola ?

Puteti reseta parola pe clinique.ro selectand ‘Forgot My Password’ (Am uitat parola) pe pagina de conectare.

back to top

Pot imparti contul meu si/sau punctele si beneficiile Clinique Smart Rewards cu altcineva ?

Nu. Nici conturile, nici punctele si beneficiile Clinique Smart Rewards nu pot fi impartite sau combinate. Numai membrul care plateste produsele poate acumula puncte si beneficii.

back to top

Punctele si beneficiile mele au vreo valoare in numerar ?

Nu. Punctele si beneficiile obtinute prin intermediul Clinique Smart Rewards nu au nicio valoare in numerar, nu sunt transferabile, si nu aveti drepturi de proprietate asupra punctelor si beneficiilor. Produsele primite ca si recompense Clinique Smart Rewards nu pot fi returnate sau schimbate cu bani sau cu alte produse sau puncte.

back to top

Cum gestionez comunicarile mele Clinique ?

Va puteti gestiona preferintele de marketing in contul dvs. pe clinique.ro si de pe link-ul din partea de jos a fiecaruia dintre email-urile noastre de marketing. Comunicarile prin email de la Clinique va ofera noutati despre cele mai recente aspecte, lansari, recomandari, tendinte, oferte si multe altele. In orice situatie in care renuntati sa primiti email-uri de marketing de la Clinique, veti continua sa primiti email-uri privind tranzactiile legate de contul dvs. Clinique Smart Rewards.

Mai aveti intrebari ? Va rugam sa contactati Serviciul Clienti, transmitand un email la customerservice@ro.clinique.com sau apeland la 0372 737373.

back to top