PROGRAMUL DE LOIALITATE CLINIQUE SMART REWARDS ROMANIA: TERMENI & CONDITII DE PARTICIPARE

Ultima actualizare Martie 01, 2022

 

VA RUGAM SA CITITI CU ATENTIE ACESTI TERMENI SI CONDITII DE PARTICIPARE IN PROGRAMUL DE LOIALITATE CLINIQUE SMART REWARDS. PRIN PARTICIPAREA LA ACEST PROGRAM, SUNTETI DE ACORD SA FITI OBLIGAT DE TERMENII DESCRISI AICI SI DE TOTI TERMENII INCLUSI PRIN REFERINTA. DACA NU SUNTETI DE ACORD CU TOTI ACESTI TERMENI, NU PARTICIPATI IN ACEST PROGRAM.

SECTIUNEA 8 DE MAI JOS CONTINE O CLAUZA DE ARBITRAJ OBLIGATORIU SI O RENUNTARE LA ACTIUNE. VA AFECTEAZA DREPTURILE. VA RUGAM SA LE CITITI.

1.    Eligibilitatea Calitatii de Membru si Privire Generala

1.1   Programul de Loialitate Clinique Smart Rewards Romania (“Programul”) este oferit la discretia exclusiva a Estée Lauder Romania SRL (“Clinique,” “noi,” “al nostru” sau “noi”). Programul este disponibil numai persoanelor fizice pentru uz personal si este limitat la un cont pentru fiecare persoana. Corporatiile, asociatiile sau alte grupuri nu pot participa la Program. Persoanele care sunt rezidenti legali ai Romaniei si au cel putin 18 ani sau mai mult si care furnizeaza si mentin o adresa de e-mail valabila sunt eligibile sa devina membri. Persoanele sub varsta de 18 ani trebuie sa obtina consimtamantul parintilor sau al tutorelui legal pentru a se inscris in Program. Nu este necesara o achizitie pentru a va alatura Programului. Programul nu poate fi utilizat in niciun scop de afaceri sau comercial si putem refuza crearea unui cont din orice motiv. Angajatii Estée Lauder Romania SRL sunt eligibili pentru calitatea de membru, doar pentru uz personal, dar pot fi exclusi de la anumite beneficii ale Programului.

1.2.   Prin aderarea la Program si devenind membru al Programului, dvs. (individual si colectiv, “dvs.,” “al dvs.,” sau “Membru”), sunteti de acord cu faptul ca ati citit, inteles si sunteti de acord sa fiti obligat de acesti Termeni si Conditii de Participare in Program („Termeni Programului”) si de orice schimbari sau modificari pe care le putem face. Ar trebui sa consultati frecvent acesti Termeni ai Programului si politicile aferente si FAQS pentru a intelege termenii si conditiile care se aplica Programului, asa cum acestia se pot modifica din cand in cand. Acesti Termeni ai Programului nu modifica in niciun fel termenii sau conditiile oricarui alt acord pe care il puteti avea cu noi, inclusiv orice acord pentru produse sau servicii. Prin inscrierea in Program, de asemenea, sunteti de acord sa fiti obligat de Politica noastra de confidentialitate si de Termenii si Conditiile website-ului nostru, care sunt incluse aici prin referinta. Daca nu sunteti de acord cu acesti Termeni ai Programului, cu Politica noastra de Confidentialitate si cu Termenii si Conditiile website-ului nostru, nu puteti participa in Program. Programul este nul acolo unde este interzis de lege.

2.    Inscriere in Program

2.1.   Doar persoanele eligibile se pot inscrie in Program accesand www.clinique.ro (colectiv, “Site-ul”) si urmand prompt instructiunile Programului de a se inregistra pentru Program.

2.2.   Sunteti obligat sa furnizati adresa dvs. de e-mail si sa creati o parola pentru a va inscrie. De asemenea, aveti posibilitatea sa furnizati prenumele, numele, telefonul mobil, email-ul, data nasterii (ziua & luna), adresa de livrare si sa creati o parola. Sunteti singurul responsabil pentru mentinerea exactitatii informatiilor contului dvs. si pentru actualizarea acestora, dupa cum este necesar. Puteti actualiza informatiile dvs. personale pe Site.

2.3.   Un singur cont de Program poate fi asociat cu un singur membru si o singura adresa de e-mail. In cazul unei dispute privind detinerea contului de membru inscris in Program, membrul va fi considerat titularul contului autorizat al adresei de e-mail trimise la momentul inscrierii. In sensul acestor Termeni ai Programului, „titularul de cont autorizat” este persoana fizica care este atribuita adresei de e-mail trimisa de catre un furnizor de internet, un furnizor de servicii online sau o alta organizatie (de exemplu, intreprindere, institutie de invatamant etc.) care este responsabila pentru atribuirea adreselor de e-mail pentru domeniul asociat cu adresa de e-mail trimisa.

3.    Cum Functioneaza Programul

3.1.   Programul este o modalitate prin care recompensam si multumim clientilor nostri fideli pentru achizitionarea produselor noastre. Sunteti in masura sa castigati puncte prin efectuarea de achizitii eligibile. Dupa ce ati castigat un anumit numar de puncte, puteti fi eligibil pentru recompensele aplicabile acelui numar de puncte, beneficii care pot fi modificate din cand in cand si pot fi oferite in mod limitat. Achizitiile eligibile si alte oportunitati de a castiga puncte vor fi postate pe Site sau pot fi publicate prin intermediul altor mijloace media (de exemplu, in magazin, in comunicatii de marketing, social media, etc.). Accesati FAQs pentru a afla mai multe despre castigarea punctelor.

3.2.   Programul este un program bazat2pe puncte, determinat de numarul de puncte pe care un membru le-a castigat intr-un singur an la cumparaturi eligibile, de la 1 septembrie pana la 31 august. La data de 1 septembrie a fiecarui an, punctele dvs. se reseteaza la zero.

3.3.   Membrii primesc 1 punct pentru fiecare 1 leu cheltuit (inclusiv TVA) la achizitii eligibile pe Site. Achizitiile eligibile includ marfuri la preturi obisnuite si exclud Cardurile eGift, reducerile, taxele de transport si livrare si/sau alte taxe excluse specificate de noi din cand in cand. Toate punctele castigate din achizitii de pe Site sunt in asteptare pana cand comanda dvs. este expediata. Pentru a va califica pentru Program cu achizitia dvs., trebuie sa fiti inscris in Program si sa fiti conectat la contul dvs. online la momentul achizitiei de pe Site

3.4.   Punctele sunt valabile timp de un an, de la 1 martie pana la 28 februarie. Cu toate acestea, indiferent de data la care ati aderat la Program, la data de 1 martie a fiecarui an, punctele dvs. se reseteaza la zero si incepeti sa acumulati noi puncte, beneficii si sa deblocati noi recompense.

3.5.   La diferite niveluri de puncte, veti putea solicita punctele dvs. pentru recompense care pot fi utilizate impreuna cu o achizitie pe clinique.ro. Recompensele si esantioanele de produs sunt livrate numai cu achizitii de produse de pe Site. Pentru a va folosi beneficiile, trebuie sa fiti conectat la contul dvs. de Program.

3.6.   Aceste recompense se bazeaza pe numarul de puncte pe care le-ati acumulat intr-un singur an sau de la data aderarii pana la 1 septembrie, pentru primul an, asa cum este listat mai jos. Trebuie sa solicitati punctele / recompensele dvs. disponibile inainte de 1 septembrie, altfel punctele disponibile vor expira. La data de 1 septembrie, punctele dvs. se reseteaza la zero si incepeti sa acumulati noi puncte si sa castigati noi recompense.

3.7.   Nici conturile, nici recompensele, beneficiile si/sau punctele Programului nu pot fi distribuite sau combinate. Numai membrul care plateste produsele poate acumula recompense, beneficii si/sau puncte. Membrii nu vor primi recompense, beneficii si/sau puncte la achizitii care sunt rambursate de corporatii sau alte organizatii neeligibile sa participe la Program. Ne rezervam dreptul de a monitoriza numarul de conturi pe gospodarie si de a refuza, contopi sau inchide conturi suplimentare sau duplicate in orice moment. Informatiile dvs. de cont (inclusiv detaliile de securitate) sunt confidentiale si nu trebuie impartasite cu nicio alta persoana.

3.8.   Recompensele, beneficiile si/sau punctele obtinute prin intermediul Programului nu au nicio valoare in numerar, nu sunt transferabile si nu aveti drepturi de proprietate asupra sau la recompense sau alte beneficii ale Programului. Punctele creditate in contul Programului dvs. vor fi reduse sau inapoiate, dupa caz, daca se returneaza sau se anuleaza integral sau partial achizitia, sau daca creditul este obtinut prin intermediul unei activitati frauduloase sau de alta natura care incalca Termenii acestui Program. Vanzarea, schimbul, transferul sau alocarea oricaror recompense, beneficii sau puncte oferite prin Program, in alt mod decat prin noi, sunt interzise in mod expres.

3.9.   Recompensele nu pot fi schimbate sau returnate pentru puncte, un alt produs sau o rambursare monetara.

3.10.   Produsele si serviciile disponibile prin Program si orice esantioane pe care vi le putem oferi sunt numai pentru uz personal. Nu puteti vinde sau revinde niciunul din produsele, serviciile sau esantioanele pe care le cumparati sau le primiti de la noi. Ne rezervam dreptul, fara notificare, de a anula sau reduce cantitatea oricarei comenzi care urmeaza sa fie completata si/sau orice produse sau servicii care va sunt furnizate si care credem ca, in propria noastra discretie, poate avea ca rezultat incalcarea Termenilor Programului.

3.11.   Nu suntem responsabili pentru recompense, beneficii si/sau puncte pierdute sau solicitate ca urmare a activitatii frauduloase de catre dvs. sau oricare terta parte.

3.12.   Ne rezervam dreptul de a modifica beneficiile Programului, modul in care castigati puncte si modul in care evaluam si rasplatim achizitiile eligibile si/sau alte activitati ale Programului. Ne rezervam dreptul de a pune limite la numarul de achizitii si/sau pentru orice nivel de puncte dat, numarul sau tipurile de recompense sau beneficii pe care le puteti primi sau castiga in orice nivel de puncte dat, intr-o perioada data sau pe durata Programul si/sau orice combinatie a acestora.

3.13.   Daca aveti semne de intrebare cu privire la faptul ca o achizitie sau alta activitate nu a fost aplicata in mod corespunzator in contul dvs., trebuie sa contactati Serviciul pentru Clienti Clinique la customerservice@ro.clinique.com sau apeland la 0372 737373. Pentru intrebari generice, nu vi se va cere sa va identificati. Pentru detalii ale contului, istoricul achizitiilor, alocarile, solicitarile punctelor, etc., va trebui sa furnizati toate detaliile necesare (nume, e-mail, numar de telefon, numar de comanda etc). Contactul dvs. nu trebuie sa depaseasca mai mult de treizeci (30) zile de la data la care a avut loc achizitia sau alta activitate a Programului. Nu suntem responsabili pentru notificarile tardive cu privire la achizitii sau alte activitati ale Programului care nu sunt creditate intr-un cont.

3.14.   Recompensele pot fi solicitate doar pe Site, cu exceptia cazului in care Clinique a mentionat altfel.

4.    Comunicari de Marketing

4.1.   Prin inscrierea in Program, veti fi abonat automat pentru a primi si va dati acordul sa primiti comunicarile Clinique de marketing si cele legate de Program, inclusiv emailuri, mesaje text si direct prin posta.

4.2.   Puteti renunta la primirea comunicarilor Clinique de marketing in orice moment, urmand instructiunile furnizate in e-mail si in orice alt mod prevazut in Politica de Confidentialitate Clinique, insa comunicarile operationale va vor fi transmise in continuare in legatura cu calitatea dvs. de membru in Program. Exemple dintre acestea includ, dar nu se limiteaza la, e-mailuri de confirmare pentru solicitare, e-mailuri de actualizare a profilului sau alte comunicari care tin de contul dvs. Daca incetati calitatea de membru in Program, nu veti mai primi nicio comunicare legata de Program.

5.    Reziliere si Modificare

5.1.   Programul si beneficiile acestuia sunt oferite la discretia noastra. Putem, la discretia noastra, sa anulam, sa modificam, sa restrictionam sau sa reziliem acesti Termeni ai Programului, FAQs si/sau Programul sau orice aspect sau caracteristica a Programului in orice moment, fara notificare prealabila, chiar daca aceste modificari pot afecta valoarea recompenselor sau beneficiilor deja acumulate sau castigate si/sau capacitatea de a solicita recompensele sau beneficiile acumulate.

5.2.   Ne rezervam dreptul sa va excludem de la sau sa intrerupem participarea dvs. in Program si sa verificam contul de membru in orice moment, la propria noastra discretie. Orice abuz suspectat al Programului, nerespectarea oricaror Termeni ai Programului, inactivitate de membru (adica fara puncte castigate sau solicitate) timp de mai mult de 36 de luni, activitate ilegala, frauda, declaratii false sau alta conduita incompatibila cu acesti Termeni ai Programului si/sau in detrimentul nostru sau al intereselor noastre, incluzand fara limitare, orice suspiciune ilegala, frauduloasa, a altor utilizari neautorizate a oricaror recompense, puncte, carduri, credite, vouchere, cupoane si/sau certificate ale oricarui Program, pot duce la revocarea calitatii de membru si va fac ineligibili pentru participarea ulterioara in Program. Daca calitatea dvs. de membru este revocata, orice recompense sau beneficii din contul dvs. vor expira automat, iar accesul dvs. la Program si functii se va incheia automat. Daca, la discretia noastra, suspectam activitate ilegala, frauda, declaratie falsa, abuz sau incalcare a acestor Termeni, avem, de asemenea, dreptul de a lua masuri legale adecvate.

5.3.   Daca decideti ca nu mai doriti sa faceti parte din Program, va puteti anula calitatea de membru in orice moment, prin e-mail la customerservice@ro.clinique.com sau apeland 0372 737373. Daca anulati calitatea dvs. de membru, veti pierde toate punctele si beneficiile acumulate, iar statutul dvs. va expira automat.

6.    Renuntare la Garantii; Limitarea Raspunderii

6.1.   NICI CLINIQUE NICI COMPANIILE NOASTRE MAMA, FILIALELE, AFILIATII, PARTENERII SAU LICENTIATORII NU FAC NICIUN FEL DE DECLARATII SAU NU DAU GARANTII DE NICIUN FEL, EXPRESE SAU IMPLICITE, IN LEGATURA CU ACESTI TERMENI SAU CU PROGRAMUL SAU CU ORICARE DINTRE RECOMPENSELE SAU BENEFICIILE ASOCIATE PROGRAMULUI, INCLUZAND, DAR FARA A SE LIMITA LA, GARANTII SAU COMERCIALIZARI, NEINCALCARI SAU CALIFICARI PENTRU UN ANUMIT SCOP, CU EXCEPTIA CAZULUI IN CARE ACESTE DECLARATII SI GARANTII NU SUNT EXCEPTATE DIN PUNCT DE VEDERE LEGAL.

6.2.   SUNTETI DE ACORD CA NICI CLINIQUE NICI COMPANIILE NOASTRE MAMA, FILIALELE, AFILIATII, PARTENERII SAU LICENTIATORII NU VOR FI RESPONSABILI SAU RASPUNZATORI PENTRU CONTRACT, GARANTIE SAU PREJUDICIU (INCLUSIV NEGLIJENTA) PENTRU ORICE (a) INTRERUPERE A ACTIVITATII; (b) INTARZIERI DE ACCES SAU INTRERUPERI DE ACCES LA PROGRAM; (c) NELIVRAREA DE DATE, PIERDERE, FURT, LIVRARE GRESITA, CORUPTIA, DISTRUGERE SAU ALTE MODIFICARI; (d) PIERDEREA SAU DAUNELE DE ORICE FEL SUPORTATE CA URMARE A RELATIONARII CU SAU A PREZENTEI UNOR LINK-URI TERTE PE SITE SAU A UTILIZARII ORICAREI RECOMPENSE SAU BENEFICII ALE PROGRAMULUI; (e) VIRUSI INFORMATICI, DEFECTIUNI ALE SISTEMULUI SAU DEFECTIUNI CARE POT APAREA IN LEGATURA CU UTILIZAREA DE CATRE DVS. A SITE-ULUI, INCLUSIV IN TIMPUL HYPERLINK-ULUI CATRE SAU DE PE WEBSITE-URILE TERTELOR PARTI; (f) ORICE INEXACTITATI SAU OMISIUNI IN CONTINUTUL PROGRAMULUI; SAU (g) EVENIMENTE DINCOLO DE CONTROLUL NOSTRU REZONABIL. NU FACEM NICIO DECLARATIE SAU GARANTIE CA DEFECTELE SAU ERORILE VOR FI CORECTATE.

6.3.   SUNTETI DE ACORD CA NICIO CERERE SAU ACTIUNE IN CONTRACT, GARANTIE SAU PREJUDICIU (INCLUSIV NEGLIJENTA) CARE REZULTA DIN PARTICIPAREA DVS. SAU IN LEGATURA CU PARTICIPAREA DVS. LA PROGRAM, UTILIZAREA ORICAREI RECOMPENSE SAU A ALTOR BENEFICII SAU ACESTI TERMENI NU POT FI ADUSE DE DVS. LA MAI MULT DE UN (1) AN DE LA APARITIA CAUZEI ACTIUNII REFERITOARE LA O ASTFEL DE CERERE SAU ACTIUNE. DACA SUNTETI NEMULTUMIT DE PROGRAM, INCETAREA CALITATII DE MEMBRU IN PROGRAM ESTE SINGURUL REMEDIU. NU AVEM NICIO ALTA OBLIGATIE, RASPUNDERE SAU RESPONSABILITATE FATA DE DVS.

6.4.    VA PUTETI REZILIA CALITATEA DE MEMBRU SOLICITAND ACEST LUCRU PRIN E-MAIL SAU CATRE SERVICIUL CLIENTI

7.    Despagubire

Sunteti de acord sa aparati, sa despagubiti si sa ne aparati de noi, companiile noastre mama, filialele, afiliatii, partenerii, licentiatorii, functionarii, directorii, angajatii si agentii fata de orice pierdere, daune sau costuri, inclusiv onorariile rezonabile ale avocatilor, rezultate din orice cerere, actiune sau pretentie a tertelor parti rezultate din participarea dvs. la Program, cu incalcarea oricarei legi, reguli, regulamente sau a acestor Termeni ai Programului.

8.    Legea Aplicabila si Dispute

8.1  Acest Program si acesti Termeni ai Programului vor fi guvernati si interpretati in conformitate cu legile de fond din Romania, ca si cum ar fi un contract incheiat in intregime si realizat in intregime in Bucuresti si fara referire la considerente privind conflictul de legi.

8.2  ORICE LITIGIU LEGAT IN ORICE FEL DE ACEST PROGRAM, ACESTI TERMENI, CALITATEA DVS. DE MEMBRU IN PROGRAM SAU RELATIILE DINTRE PARTI VA FI SOLUTIONAT STRICT IN FATA INSTANTELOR COMPETENTE DIN BUCURESTI SI IN CONFORMITATE CU LEGEA ROMANA APLICABILA.

9.    Confidentialitate

9.1.   Pretuim confidentialitatea dvs. Informatiile personale colectate de la dvs. in legatura cu Programul, inclusiv, dar fara a se limita la achizitiile efectuate in legatura cu apartenenta dvs. ca membru la Program, vor fi utilizate si dezvaluite de noi in conformitate cu Politica noastra de Confidentialitate.

9.2.   Membrii accepta in mod explicit sa acorde Companiei responsabilitatea pentru utilizarea si prelucrarea datelor, fie de catre aceasta sau prin intermediul oricarei alte parti pe care o va desemna sa efectueze prelucrarea mentionata la cererea companiei si in numele acesteia. Datele personale ale Membrilor vor fi pastrate de catre Companie si vor fi utilizate exclusiv si numai in scopul acestui program, si anume, pentru verificarea detaliilor personale ale Membrilor, pentru orice livrare cadou etc., precum si pentru notificarea viitoare a Membrilor despre activitati de publicitate – promotionale ale Companiei. In orice caz, datele personale ale Membrilor vor fi pastrate in conformitate cu Politica noastra de Confidentialitate.

10.    Contactati-ne

Pentru informatii despre Program si despre calitatea dvs. de membru, contactati Serviciul Clienti la 0372 737373 din Romania sau prin email customerservice@ro.clinique.com. Nu suntem responsabili pentru cererile sau corespondenta pierduta sau intarziata la posta sau pe Internet. De asemenea, puteti oferi raspunsuri la intrebari frecvente de raspuns in FAQs.