CAT TIMP VA DURA SI CUM VOI PRIMI BANII PENTRU ARTICOLELE RETURNATE?

Rambursarea va fi finalizata in decurs de 14 zile de la data la care primim solicitarea ta de retur, cu conditia ca produsele sa fie livrate inapoi ambalate, nefolosite si nedeteriorate. Daca alegi sa ne transmiti coletul retur printr-o alta companie de curierat fata de cea cu care lucram, procesul de rambursare a sumelor relevante poate fi extins, in functie de data la care ajungem in posesia coletului returnat.

Rambursarile se vor face numai in functie de metoda initiala de plata utilizata. Astfel, pentru comenzile achitate la livrare, trebuie sa ne furnizezi un cont bancar in care sa iti putem returna suma echivalenta. Pentru comenzile achitate online, prin PayU, suma echivalenta va fi returnata direct in contul tau bancar.

inapoi in top

CARE ESTE COSTUL DE LIVRARE PENTRU RETURURI?

Daca ai inregistrat solicitarea de retur prin intermediul Serviciului Clienti si alegi sa predai coletul catre GLS, compania de curierat cu care colaboram, costul de expediere retur in valoare de 15 lei va fi dedus din suma finala care va fi rambursata catre tine. Daca alegi sa returnezi coletul direct, printr-o alta companie de curierat, costul de expeditie al acestuia catre depozitul nostru va fi suportat de tine.

Nu iti vom retine niciun cost de expeditie a returului daca ai primit produsele defecte sau incorecte.

inapoi in top

AM PRIMIT UN CADOU. IL POT RETURNA?

Daca ai primit un cadou si iti doresti sa il returnezi, atunci te rugam sa iei legatura cu persoana care a plasat comanda initiala si sa o rogi sa urmeze Procedura de Retur descrisa mai sus. Dupa ce vom receptiona coletul returnat, suma de bani aferenta comenzii ii va fi rambursata persoanei care a plasat comanda initiala.

inapoi in top

POT SA RETURNEZ UN PRODUS CLINIQUE CARE A FOST CUMPARAT DE LA UN MAGAZIN PARTENER LOCAL?

Pe shop-ul online Clinique, putem accepta solicitari de retur ale produselor achizitionate doar de pe www.clinque.ro. Produsele achizitionate de la un magazin partener local trebuie returnate numai de unde au fost achizitionate, procesul fiind supus politicii de retur a magazinului respectiv.

inapoi in top

AM PRIMIT UN PRODUS GRESIT. CUM AR TREBUI SA PROCEDEZ?

Daca unul sau mai multe din articolele primite nu corespund cu produsele comandate de tine online, te rugam sa ne contactezi cat mai curand posibil la numarul de telefon 0372 737373 (L-V: 09:00 - 18:00).

inapoi in top

AM PRIMIT PRODUSELE DETERIORATE. CUM AR TREBUI SA PROCEDEZ?

In momentul in care primesti coletul, te rugam sa inspectezi cutia pentru eventuale deteriorari care s-au produs in timpul expedierii. Este normal ca aceasta cutie de expediere sa prezinte cateva urme de uzura insa, in cazul in care au survenit deteriorari ale produselor, te rugam sa pastrezi cutia, materialele de ambalare si articolele din interior si sa ne contactezi cat mai curand posibil la numarul de telefon 0372 737373 (L-V: 09:00 - 18:00) sau prin e-mail la customerservice@ro.clinique.com.

inapoi in top

CUM POT SCHIMBA UNUL SAU MAI MULTE PRODUSE?

Din pacate, nu avem posibilitatea de a te ajuta cu schimbarea sau inlocuirea de produse. In cazul in care nu iti mai doresti unul sau mai multe produse iar comanda nu a intrat inca in procesare, te rugam sa ne contactezi la 0372 737373 (L-V: 09:00 - 18:00) pentru a cere anularea comenzii, astfel incat sa poti ulterior plasa o comanda noua pe website. Daca ai intrat deja in posesia coletului si ti-ai dori sa schimbi unul sau mai multe produse, te rugam sa urmezi procedura standard de retur pentru produsele pe care nu ti le mai doresti si sa plasezi o noua comanda online pentru produsele cu care ti-ai fi dorit sa le schimbi pe acestea.

inapoi in top